Βήμα 1
Κλείστε όλες τις προστατευόμενες πόρτες και παράθυρα.
Βήμα 2
Βήμα 3
Αφοπλίστε το σύστημα και ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία:Βήμα 1 Πιέστε [*]-[5].
Βήμα 2 Εισάγετε τον βασικό κωδικό οπλισμού/αφοπλισμού (Master arm/disarm code). (ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στα διαχωρισμένα συστήματα για να αλλάξετε τον κωδικό ενός άλλου ατόμου θα πρέπει να έχετε πρόσβαση σε όλα ή σε περισσότερα τμήματα απ’ ότι το άλλο άτομο.
Βήμα 3 Αναβοσβήνει το λαμπάκι ετοιμότητας.
Βήμα 4 Εισάγετε τον αριθμό του χρήστη. Ο αριθμός αυτός είναι διψήφιος για τα μοντέλα NX4/6/8 ή τριψήφιος για το μοντέλο NX8E. Για παράδειγμα, πληκτρολογήστε [0]-[3] για τον χρήστη 3 ή [1]-[0]-[0] για τον χρήστη 100.
Βήμα 5 Εισάγετε τον νέο τετραψήφιο ή εξαψήφιο κωδικό χρήστη (user code).
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αν θέλετε να σβήσετε έναν κωδικό, πληκτρολογήστε [*]-
[*]-[*]-[*] για τετραψήφιο κωδικό ή [*]-[*]-[*]-[*]-[*]-[*] για
εξαψήφιο.
Βήμα 6 Το λαμπάκι ετοιμότητας αναβοσβήνει δηλώνοντας ότι βρίσκεστε πίσω στο βήμα 4. Αν ο κωδικός απορριφθεί, θα ακούσετε 3 μπιπ.
Βήμα 7 Αν θέλετε να προγραμματίσετε και άλλον κωδικό, επιστρέψτε στο βήμα 5.
Βήμα 8 Πιέστε [#] όσο αναβοσβήνει το λαμπάκι ετοιμότητας για να φύγετε από τη λειτουργία προγραμματισμού κωδικών.
Ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία:Βήμα 1 Πιέστε το πλήκτρο [BYPASS].
Βήμα 2 Εισάγετε τον κωδικό χρήστη αν χρειάζεται (προαιρετικό). Το λαμπάκι
bypass αναβοσβήνει.
Βήμα 3 Εισάγετε τον αριθμό της ζώνης που θέλετε να παρακάμψετε. (Π.χ. πιέστε
[1] αν θέλετε να παρακάμψετε τη ζώνη 1 ή πιέστε [1] – [2] αν θέλετε να
παρακάμψετε τη ζώνη 12.)
Βήμα 4 Πιέστε πάλι [BYPASS].
Βήμα 5 Θα ανάψει το λαμπάκι της ζώνης που επιλέξατε, πράγμα που σημαίνει ότι η
ζώνη παρακάμφθηκε. Επαναλάβετε τα βήματα 3 και 4 για να παρακάμψετε
και άλλες ζώνες.
Βήμα 6 Πιέστε πάλι [BYPASS] –ή- πιέστε [#] για να φύγετε από τη λειτουργία
παράκαμψης. Το λαμπάκι bypass σταματά να αναβοσβήνει.
1= Κυριακή 5= Πέμπτη
2= Δευτέρα 6= Παρασκευή
3= Τρίτη 7= Σαββάτο
4= Τετάρτη
01= Ιανουάριος 07= Ιούλιος
02= Φεβρουάριος 08= Αύγουστος
03= Μάρτιος 09= Σεπτέμβριος
04= Απρίλιος 10= Οκτώβριος
05= Μάιος 11= Νοέμβριος
06= Ιούνιος 12= Δεκέμβριος
Παράδειγμα: Η 5η ημέρα του μήνα θα πρέπει να δοθεί ως [0] [5]
Παράδειγμα: Για το έτος 2011 δώστε [1] [1].
Βήμα 2 Πιέστε [0]. Τώρα το πληκτρολόγιο είναι σε λειτουργία ρύθμισης ήχου.
Βήμα 3 Πατώντας το [1], ο τόνος του ήχου ανεβαίνει ψηλότερα, ενώ με το [2] ο τόνος κατεβαίνει.
Βήμα 4 Όταν βρείτε τον επιθυμητό τόνο, πιέστε [*] για να τον επιλέξετε και να φύγετε από τη λειτουργία ρύθμισης.
Το ενδεικτικό «service» ανάβει όταν το σύστημα χρειάζεται συντήρηση. Όταν ανάψει το ενδεικτικό αυτό, πατήστε το πλήκτρο [*] και κατόπιν το πλήκτρο [2] για να εξακριβώσετε ποια ακριβώς συντήρηση απαιτείται. Ένα η παραπάνω ενδεικτικά ζωνών θα ανάψουν δείχνοντάς σας τη φύση του προβλήματος. Κατόπιν καλέστε αμέσως τον εγκαταστάτη του συστήματος συναγερμού για τη λύση αυτών των προβλημάτων. Παρακάτω θα βρείτε μια λίστα για την κατανόηση των ενδεικτικών σε αυτή τη περίπτωση.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα προβλήματα 1 και 2 είναι προβλήματα γενικής μορφής και επηρεάζουν όλα τα υποσυστήματα του συστήματος συναγερμού. Πατήστε το πλήκτρο [#] για να επιστρέψετε στα 1 από τα 8 ενδεικτικά σέρβις.
Πρόβλημα τηλεφωνικής γραμμής: Το ενδεικτικό αυτό θα ανάψει όταν υπάρχει πρόβλημα στη τηλεφωνική γραμμή που είναι συνδεδεμένη στο σύστημα συναγερμού, π.χ αν έχει κοπεί. Το ενδεικτικό σέρβις θα παραμείνει αναμμένο μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα της τηλεφωνικής γραμμής και δώσετε ένα κωδικό χρήστη στο πληκτρολόγιο. Σημείωση: Το πρόβλημα αυτό είναι πρόβλημα γενικής φύσης και θα επηρεάζει όλα τα υποσυστήματα σε περίπτωση διαχωρισμού του συστήματος συναγερμού
Η διάρκεια ζωής των μπαταριών είναι 2 με 3 χρόνια (εξαρτάται από την ποιότητα των μπαταριών ,τις διακοπές ρεύματος ,θερμοκρασία χώρου κτλ )
Σήματα που λαμβάνει ο κεντρικός σταθμός
Ενέργειες που κάνει το Κέντρο λήψεως σημάτων
Με την λήψη του σήματος οι χειριστές αστραπιαία προβαίνουν σε απαραίτητες ενέργειες
Ειδοποιούν την Άμεση Δράση ή τον Αξιωματικό Υπηρεσίας του Αστυνομικού Τμήματος της περιοχής, ο οποίος ενημερώνει τον σταθμό ελέγχου για την εξέλιξη της καταστάσεως.
Ενημερώνουν τον συνδρομητή και τα άτομα που έχει ο ίδιος ζητήσει να ενημερώνονται κατά σειρά προτεραιότητας.
Ενημέρωση του συνδρομητή σε περίπτωση μη όπλισης του συστήματος μετά από το πέρας του ωραρίου λειτουργίας. Αναγνώριση σε περίπτωση αφόπλισης του συναγερμού πέραν του ωραρίου λειτουργίας.